فرشته های زمینی...

نمیدونم شانس آشنائی با همچین آدمایی داشتین یا نه اما بین ما

یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن...
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم..
.
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,
راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره...
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون...
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا از ......
اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن
اینایی که همیشه میخندن
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن
اینا فرشتن ...
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه, اذیتشون نکنین ...
تنهاشون نزارین ؛ داغون میشن...

( واسه همیشه باهات میمونم فرشته کوچولوی من)

(دیدی پاکش نکردم؟!)



نظرات شما عزیزان:

ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت13:53---12 اسفند 1390
ممنونم
حرفاتون رو قبول دارم


ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت10:12---12 اسفند 1390
ميدونيد توي جامعه ي امروزي به آدمهايي مثل من با اين خصوصياتي كه شما نوشتيد و خصوصياتي كه فقط خودم ميدونم ميگن اسكل ....
همه فقط قصدشون سوء استفاده و مسخره كردنه همين


ܓܨღ سمــــ♥ــانــــ♥ــــه ღܓܨ
ساعت10:09---12 اسفند 1390
سلام اميدوارم خوب باشيد .
مرسي كه قابل دونستيد و دعوتم كرديد ....

واي چقدر جالب دقيقا كارهاييكه من ميكنم رو گفتيد
اما من فرشته نيستم
تازه خيلي ها ميگند اين كارهايي كه من ميكنم ديوونه بازيه
اينكه نميخوام پرنده اي كه غذا ميخوره بپره از ترس من ....
اينه ميشينم نگاشون ميكنم
اينه تو زمستون بستني ميخورم
يا هوس كوه رفتن ميكنم وخيلي چيزاي ديگه
به خودم اميدوارم شدم از خوندن نوشته اتون
شايد فرشته نباشم اما حداقلش ديوونه هم نيستم
ميخوان ديوونم كنند اين آدمهاي بي رحم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,ساعت 22:32 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com